18 Mei start Boekenmarkt

Op donderdag 18 mei, Hemelvaartsdag, start de jaarlijkse Boekenmarkt in de dorpsboerderij van het Nationaal Onderduikmuseum. Een grote collectie tweedehands boeken wordt aangeboden.

Uiteenlopende boektitels

Het betreft een breed scala aan boeken, in de meest uiteenlopende categorieën. Deze zijn uitgestald in de Freriksschure, de dorpsboerderij van het museum. De boeken zijn afkomstig van vrijwilligers, leden van het museum en particuliere donateurs. Er is voor ieder wat wils, tegen een vriendelijke prijs.

Openingstijden

Het museum is op Hemelvaartsdag geopend van 13.00 tot 17.00 uur. De boekenmarkt volgt de reguliere openingstijden van het museum (zie website) en duurt de gehele zomer tot en met 9 september.

Opbrengst

De opbrengst van de verkoop komt geheel ten goede aan het Nationaal Onderduikmuseum. Het museum is de boekenliefhebbers bij voorbaat zeer dankbaar voor hun bijdragen.