Ook in 2024 zijn wij Kidsproof!

Ook in 2024 zijn wij Kidsproof!

๐—ช๐—ถ๐—ท ๐—ฏ๐—ฎ๐—ฟ๐˜€๐˜๐—ฒ๐—ป ๐—ฏ๐—ถ๐—ท๐—ป๐—ฎ ๐˜‚๐—ถ๐˜ ๐—ผ๐—ป๐˜‡๐—ฒ ๐˜ƒ๐—ผ๐—ฒ๐—ด๐—ฒ๐—ป ๐˜ƒ๐—ฎ๐—ป ๐˜๐—ฟ๐—ผ๐˜๐˜€!
Ook in 2024 mogen wij ons een ‘Kidsproof’ museum noemen, samen 77 andere musea door het hele land.
Een grote dank aan de inzet van alle kinderen die ons een mooi rapportcijfer hebben gegeven.
En natuurlijk niet te vergeten onze vrijwilligers die met hun inzet en enthousiasme het museum en de verhalen doorvertellen.
ย
Steeds meer kinderen weten ons museum te vinden. Zij kunnen museuminspecteur worden en het Nationaal Onderduikmuseum beoordelen.
Ze vullen vragen in zoals: ‘Hoeveel sterren krijgt dit museum van jou?’ en โ€˜Wat zou jij doen als je de baas van dit museum mag zijn?’
ย
Bekijk hier de website van Museumkids voor alle Kidsproof musea van 2024 of wordt zelf museuminspecteur!
Kidsproof 2024

Nationaal Onderduikmuseum ook in 2024 Kidsproof!